Ja ; )

Ja ; )
impressive

Hey.

Tu Ewa.
Ojj, chyba całkowicie przejmę tego bloga normalnie xd Magdzie się nie chce pisać ; )
No co mogę powiedzieć, Magdzie net nie chodzi i lata wkurzona xd
Dziś Haloween ; )
Znalazłam takie nowości, które będą w Pierwszej Miłości, że padaam xd
Jejkuu, jak fajnie, że nie muszę się ani dzisiaj ani jutro uczyć ; ] Jeeeah ; ]
W środę mamy sprawdzian ze słówek z angola, jest ich 103 ; )
W czwartek nic nie ma, ale trzeba się nauczyć na Historię i Biologię, bo mogą zapytać ;p
W piątek ja[Ewa] mam poprawę z niemca, a w tym czasie, ci co nie poprawiają mają sprawdzian i jeszcze jest sprawdzian z Gegry chyba .Tymczasem dodam zdjęcie mojej siostry Amelii z wakacji.
Prawda, że śliczna ? ; ) Na koniec wejdźcie tu, na mojego fbl - kliknij tu . Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz