Ja ; )

Ja ; )
impressive
Heey .
Przepraszam , że rzadko tutaj zaglądam ; p Jakiś brak czasu albo po prostu lenistwoo ^ . Już minęła połowa długiego weekendu . ehh ;x . Jak zwykle całymi dniami przed kompem . Jeszcze ta pogoda , że nie ma jak wyjść . Ciągle tylko pada deszcz .  Dzisiaj nareszcie kupiłam sobie koozaki , których szukam już od miesiąca ; p. Parę osób na tt prosiło mnie abym wstawiła ich zdjęcie ale jednak nie wstawię . ; ) U mnie średnio się układa . Jedne chwile są wspaniale aż naprawdę chce się żyć .. Natomiast w niektórych chwilach chciałabym aby mnie nie było ; | No cóż . Takie jest życie . ;x Jeszcze tutaj wstawię obrazek Oliwii :
Świetne dziewczyny z naszej klasy ; ]  . Poleciłabym Wam jakąś piosenkę ale sama nie mam czego słuchać . ;p Haha ^ xD Kończę , bo ee .. nie chce mi się pisać i nie mam za bardzo o czym . Byaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz