Ja ; )

Ja ; )
impressive
9-01-2011 , godzina 9:41 ^^

Nie było mnie tu miesiąc o.O Ponad miesiąc -.- Nie mam czasu na pisanie jakichkolwiek notek ;c Nawet na tt chodzę raz na tydzień . No tak .. Ale skoro mnie tu nie było przez rok to by się zdało coś napisać . xd A więc tak .. Koniec starego roku można powiedzieć, że udany . Żadnych komplikacji , kłótni . Wszystko tak jak należy ;] Oprócz dwóch zagrożeń, które są nadal aktualne . No ale .. Ostatni tydzień na poprawę .. Na pewno muszę zaliczyć półrocze . ! xD A co do nowego roku .. W sylwka trochę za dużo wypiłam no ale to szczegół . xd Nowy rok .. Hmm .. Nie jest źle ; p Jest nawet dobrze . ;d Tylko mam już dość zimy .. Za dużo tego śniegu ;c Ja chcę już wiosnę / lato .. Ehh . ;x Trochę se poczekam . xd Miałam tu napisać troszkę więcej ale się nie udało . ;] Nie umiem się rozpisywać . ; p No to na tyle . xd

Papa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz